joi, ianuarie 19, 2006

O plimbare cu cântec


Astă-seară m-am întors
de la facultate cu RATB-ul... Nimic anormal până aici. Am prins şi loc... Iarăşi, nimic anormal. Autobuzul a trecut pe lângă Palatul Cotroceni... Da, nimic anormal, fiindcă asta e ruta lui 139. În autobuz era o mână de ţărani... Încă nimic anormal... Ştiu că vă-ntrebaţi de ce dracu' scriu tâmpenia asta, dacă nu s-a petrecut nimic anormal. Ce ar fi fost, până la urmă, anormal? Anormal ar fi fost Pleşu în 139, încălţat cu ciocate, purtând o bluză cu "De puta madre" şi dat cu gel în cap. N-a fost să fie...

Şi totuşi, anormalul s-a produs. Mâna aia nespălată de ţărani, în loc să zbiere civilizat şi să pună manele duioase la telefon, s-a hotărât să-şi probeze virtuozitatea muzicală. Astfel, băieţii au început să cânte de zor manele, stupid şi pasional, tare şi chinuitor. În ciuda indiferenţei cu care mă pocneşte acest gen de muzică, trebuie să recunosc că ţopârlanii aveau voce. Drept pentru care mă ofer să-i manageriez, în vederea desăvârşirii unei strălucite cariere de apariţii la Teo... Băieţi, în cazul în care nu folosiţi internetul numai pentru a agăţa gagici pe mIRC sau pentru a descărca ringtone-uri şi manele pentru telefon, vă rog să mă contactaţi numaidecât! Deja mă ştiţi - eu eram tipul ăla care se îmbrâncea frenetic în uşă şi ţipa la şofer să oprească...

6 Comments:

At 5:15 a.m., ianuarie 20, 2006, Blogger Radul said...

Ma simt inaltator de bine sa stiu ca nu sunt singurul cu probleme in autobuz/metrou.

Asta patesti ma daca mergi la scoala. Nu era mai bine daca te duceai tu cu oile, cantai o doina din fluier, muzica buna, de-a noastra.

 
At 9:25 a.m., ianuarie 20, 2006, Blogger aghiutza said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

 
At 9:26 a.m., ianuarie 20, 2006, Blogger aghiutza said...

Las' că te-aştept pe tine să vii aici, ca să ne apucăm amândoi de oierit...

 
At 4:02 a.m., iulie 22, 2006, Anonymous Anonim said...

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
» »

 
At 12:57 p.m., martie 02, 2007, Anonymous Anonim said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

 
At 11:42 a.m., aprilie 26, 2007, Anonymous Anonim said...

This is very interesting site... » »

 

Trimiteți un comentariu

<< Home